Na společné vlně
Žákovský parlament s přispěním pedagogů připravil zářijovou výzvu: Na společné vlně!
Během září probíhaly ve všech třídách přípravy na téma: Na společné vlně! Žáci vyráběli lodě – loď měla vystihovat povahu a možnosti třídního kolektivu, jaký je její cíl, jaké jsou silné stránky „námořníků“. Na loďku si žáci umístili „sami sebe“ – postavičky, vodní živočichové, mořské panny, piráti, nebo třeba kamínek či mušle – smyslem je, že každý je jiný, přesto spolu ve třídě plujeme na jedné lodi. Lodě jsme umístili na jednu obří vlnu.
Stejně jako lodě plující společně po stejné vlně, i všichni ve škole se snažíme dosáhnout společného cíle – rozvoje, vzdělání a úspěchu. Každý žák má své místo na lodi, stejně jako ve třídě, kde má každý své jedinečné schopnosti a talent, ale všichni musíme pracovat společně, aby plavba byla úspěšná. Chceme takto podpořit pocit sounáležitosti a vzájemné spolupráce, kde překonáváme překážky společně, ať už čelíme vlnám či klidnému moři.
Poslední den v měsíci byla tato výzva doplněna osobní účastí: „měj na sobě vlnu“. Oblečení, na kterém je vlna, vlnky, nebo je z vlny. Vlna mohla být na obrázku, vlny ve vlasech, náramek z vlny… Podívejte se, jak se nám výzva podařila.